Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Dalesze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności

Zamknij

08 - 28/06/2015

fot. Piotr Delimata
Galeriafot. Piotr Delimata
  • Lustraudiacja jest dyskretnym zaburzeniem społeczno-dźwiękowym, podczas którego treść będzie polować na odbiorcę, a nie odbiorca na treść. Poprzez interakcję z audialnymi zdarzeniami i przedmiotami na i wokół placu Wolności artyści dźwiękowi ustanowią rodzaj muzycznego krzywego zwierciadła, w którym owe zdarzenia i przedmioty mają szansę odnaleźć swoje zdeformowane oblicze.

  • Dawid Dąbrowski 

    Kompozytor teatralny i producent muzyczny. Z wykształcenia filozof i filolog polski (Uniwersytet Szczeciński). Zajmuje się muzyką improwizowaną i szeroko pojmowaną elektroniką. Dźwięki generuje z własnoręcznie zbudowanych instrumentów, mikrofonów, przetworników piezoelektrycznych, zabawek. Od 2011 roku skomponował muzykę do spektakli: “Słodka Fibi” w reżyserii Iwo Vedrala (Teatr Niekonsekwentny w Szczecinie), “Śmierć Pracownika” w reżyserii Iwo Vedrala (Teatr Polski w Poznaniu), “Wieczny Kwiecień” w reżyserii Agnieszki Korytkowskiej-Mazur (Teatr Polski w Poznaniu), “Śmierć Komiwojażera” w reż. Iwo Vedrala (Teatr im. Węgierki w Białymstoku). Skomponował muzykę do dwóch spektakli, które zdobyły główną nagrodę w konkursie “Metafory Rzeczywistości” w latach 2011 i 2012 w Teatrze Polskim w Poznaniu. Wydał swoje utwory w kompilacjach The Robots Riot: Poltron Invaders i The Robots Riot: Poltron Invaders 2 w wytwórni Elektropunkz. Od 2009 roku zagrał szereg live actów często połączonych z akcjami performatywnymi (VHS w Szczecinie, Galeria Nowa w Poznaniu, przestrzenie miejskie w Warszawie, Poznaniu i Białymstoku). 

    Piotr Delimata 

    Absolwent Reżyserii Dźwięku oraz Filozofii na UAM. Filozof, animator kulturalny, muzyk, akustyk, producent muzyczny, sound-designer, pomysłodawca i producent wydarzeń muzycznych. Przez wiele lat związany z poznańskim Teatrem Nowym oraz “Herrang Dance Camp” w Szwecji. Współpracował m.in. wytwórnią „Multikulti”, Małym Domem Kultury czy Centrum Sztuki Dziecka. Założyciel agencji artystycznej „ŁADNIE”.
    Członek „Fundacji Amarant” oraz Stowarzyszenia Inicjatyw Twórczych „Kod Krowa”. Od 2012 roku śpiewa w „Poznańskim Chórze Kameralnym” pod batutą Bartosza Michałowskiego biorąc udział w licznych koncertach w kraju i zagranicą m. in. na festiwalu Florilege w Tours, na festiwalu Transatlantyk, na Festiwalu Muzyki Współczesnej w Filharmonii Gorzowskiej. W 2014 roku nagrana wspólnie z zespołem Dżem płyta „Symfonicznie” uzyskała status platynowej, a w 2015 zarejestrowane razem z orkiestrą Simfonia Viva „Oratorio la morte di Filipo Neri” zostało nominowane do nagrody „Fryderyka”.

    Patryk Lichota

    Muzyk, kompozytor, improwizator, producent radiowy. Absolwent Kulturoznawstwa, Muzykologii oraz student Kognitywistyki UAM w Poznaniu. Doktorant na wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, wykładowca na kierunku Media Interaktywne i Widowiska (prowadzi przedmioty: Sound art i projektowanie dźwięku, Laboratorium Mediów, Gry wideo i wirtualna rzeczywistość, Poetyka i estetyka nowych mediów), członek HAT Center. Dyrektor artystyczny i producent festiwalu muzyki improwizowanej FRIV. Autor muzyki teatralnej (m.in. dla Roberta Jarosza „Układanka”, „Audiopyłki”, „Krzywiryjek”, Janusza Stolarskiego „Orfeusz i Eurydyka”, „Hiob, mój przyjaciel”, Teatr Prefabrykaty „Last Supper”, „Granica Pętli”, Teatru Palmera Eldritcha „Jarzenie”, „Animo Tristi”, Grupy Coincidentia „Bez Podłogi”, Duet Performatywny Janicka/Elsner „Podejrzane”, „Flow”, „Imponderabilia”, „Pokój Amesa”, twórca kompozycji muzycznych do projektu edukacji teatralnej warszawskiego Teatru Lalek Guliwer, autor muzyki do spektakli „Polietylen” Jacka Polińskiego oraz „Jak działa odkurzacz” Tomasza Kowola w ramach projektu etiud teatralnych dla dzieci „Trzy po trzy” ) Autor słuchowisk radiowych m. in. „Emancypata” wg tekstu Maliny Prześlugi. Twórca instalacji multimedialnych m.in. „Cyborganic

    Michał Joniec 

    Związany z poznańskim środowiskiem muzycznych dziwolągów (m.in. środowisko kolektywu kakofoNIKT, kolaboracje z Jeffem Gburkiem, a ostatnio z aktorem i tancerzem Januszem Stolarskim) - nadaje z wypartych w Podświadome terenów wysypisk i złomowisk, w coraz bardziej nieznanym sobie alfabecie, generowanym na bazie przestrzennych kompozycji przypadkowych metalowych odpadków, oraz metodą "medytacji przedmiotem" (projekt junkJOIK).  Wystąpił w życiu na kilku festiwalach, m.in. Open’er, Sound Screen, Malta, Brunonalia, Friv, Poznań Poetów, Experyment. Rozwija swój dźwiękowy profil na stronie https://soundcloud.com/joniec